Команда працює спільно, відчуває свою відповідальність за результати дослідження і за зроблені висновки. У кінці веб-квесту під керівництвом учителя проводиться конкурс виконаних робіт, де оцінюється розуміння завдання, достовірність зібраної інформації, її відповідність заданій темі, логічність, структурованість інформації, визначеність позицій, підходи до вирішення проблеми. В оцінці результатів беруть участь як учитель, так і учні шляхом обговорення або інтерактивного голосування. Досвід показує, що найсуворішими суддями робіт є самі учні. На заключному етапі, коли робиться публічне представлення виконаних робіт, дуже важливо організувати конструктивне обговорення. Відкрите оцінювання власної роботи і робіт однокласників дозволяє вчитися бути коректними у висловлюванні зауважень, визначати найцікавіші знахідки у виконаних завданнях, формулювати власні критерії оцінювання.
Веб-квест є комплексним завданням, тому оцінка його виконання ґрунтується на декількох критеріях, орієнтованих на тип проблемного завдання і форму представлення результату.
Знання правил техніки безпеки | 2 бали |
Відгадано ребус "Знайди слово" | 3 бали |
Знайдено відповіді на питання | максимум 5 балів |
Оцінка за презентацію | максимум 7 балів |
Захист проекту | максимум 3 бали |
Загальна оцінка веб-квесту | максимум 20 балів |
Критерій оцінки |
Середній рівень |
Достатній рівень |
Високий рівень |
Кількість слайдів |
< 3 або > 9. Ви знайшли або дуже мало інформації або забагато |
3-5 слайдів. Не погано, але трохи замало інформації |
6-9 слайдів. Дуже добре, молодці. Ви знайшли достатньо інформації |
Логічність презентації |
Відсутня логіка. Я не розумію де початок, а де кінець |
Середня логіка Зрозуміла загальна структура презентації, але не зовсім зрозумілий порядок |
Повністю логічна презентація. Зрозуміло де початок і кінець, слайди логічно пов’язані і розташовані в правильному порядку |
Оформлення |
Колір та оформлення підібрано так, що зовсім неможливо читати інформацію |
Оформлення непогане, але вибір кольорів трохи заважає читати текст |
Ідеально підібрані кольори та оформлення, ніщо не заважає сприйманню інформації |
Грамотність |
Більше 5 помилок. Старайтесь краще |
1-4 помилки. Будьте уважніші у роботі |
Без помилок. Молодець, вітаю |
Якість змісту |
Зміст зовсім не відповідає темі роботи |
Зміст непогано підібраний, але трохи неповний |
Зміст добре підібраний, тема роботи повність у ньому висвітлена |
Історична чи біографічна інформація |
Не чітко видні знання з теми. Інформація невірна, або такої інформації зовсім немає. |
Деякі підтвердження, що наведено точну інформацію та використано більше ніж одне джерело. |
Інформація подана чітко та привабливо. Використано більше ніж одне джерело. |
Кількість та якість малюнків |
Ви або не шукали малюнки або забагато на них витратили місця, яке можна було заповнити корисною інформацію |
Малюнків непогана кількість, але вони трохи невдало підібрані |
Вдала кількість малюнків та їх якість. |