Пристрої виведення служать для перетворення інформації із форми, що зрозуміла комп'ютеру, у форму, зрозумілу людині.
Основними пристроями виведення результатів обробки інформації є монітор і принтер.
Існують такі пристрої введення:
Знайди картинки цих пристроїв та розмісти на другому слайді презентації. Підпиши їх назви за допомогою WordArt
Монітор (англ. monitor — спостерігати, стежити) призначений для виведення на екран текстових і графічних даних.
Зображення на екрані монітора утворюється з окремих елементів зображення — пікселів (англ. picture element — елемент зображення), які інколи називають точками зображення. Розмір діагоналі – чи не основна характеристика монітора. Поширеними є монітори з діагоналлю 15, 17, 19, 21 дюймів (1 дюйм = 2,54 см). Важливою характеристикою монітора є частота регенерації зображення, або частота кадрової розгортки. Чим вищий цей показник, тим менше буде помітно мерехтіння зображення і менше втомлюються очі користувача.
Знайдіть відповіді на запитання:
Запиши відповіді на ці питання на 3 слайді презентації.
Пристрої друку призначені для виведення тексту, графічних зображень на тверду поверхню (папір, картон, плівку тощо).
Принтер - це пристрій для виводу інформації з комп'ютера на паперовий носій або плівку.
Створіть схему попередньої характеристики і вставте на 4 слайд.
1. Назвіть властивості принтерів?
2. Які є принтери за технологією друку?
3. Які є принтери за колірністью друку?
Знайдіть відповіді на поставлені питання і розташуйте їх на 5 слайді.
Плоттер - це пристрій, за допомогою якого можна отримати копії електронних схем, малюнків, креслень, карт і інших графічних зображень. Пристрій виводить графічну інформацію з комп'ютера на папір або будь-який інший вид носія. В якості носія, крім звичайного паперу, використовують спеціальну плівку, а також електростатичний або термореактивний папір. Друга назва плоттера - графічний пристрій.
На сьогоднішній день плоттери поділяються на два різновиди:
3D принтер.
3D друк винайшов Чак Хулл в далекому 1986 році. Це процес читання цифрової віртуальної 3D моделі з наступною побудовою фізичного об’єкта.
На сучасному ринку доступна велика кількість конкуруючих технологій, що дозволяють надрукувати 3D модель. Їхні основні відмінності стосуються етапу нашарування при створенні деталі. Деякі технології використовують плавлення або розм'якшення робочого матеріалу для виробництва шарів, інші — рідкі матеріали, які твердіють за різними технологіями. Двома основними технологіями є: лазерна та струменева.
● Лазерний друк — ультрафіолетовий лазер попіксельно засвічує рідкі фотополімери, при цьому вони тверднуть і перетворюються на досить міцний пластик.
● Лазерне спікання — у цьому випадку лазер пошарово випалює в порошку з легкосплавного пластику контур майбутньої деталі.
● Ламінування — деталь створюється з великої кількості шарів матеріалу, які поступово накладаються один на одного, склеюючись при цьому.
● Застигання матеріалу при охолодженні — роздавальна голівка апарату видавлює на охолоджувальну платформу краплі розігрітого термопластика або іншого робочого матеріалу. Краплі моментально застигають, формуючи при цьому шари майбутнього об'єкту.
● Полімеризація фотополімерного пластику під дією ультрафіолетового випромінювання — спосіб схожий на попередній, але у даному випадку пластик твердне під дією ультрафіолетової лампи.
● Склеювання або спікання порошкоподібного матеріалу — те ж саме, що і лазерне спікання, але порошок склеюється клеєм, якиий надходить зі спеціальної струменевої голівки. У цьому випадку можна відтворити забарвлення деталі, використовуючи сполучні речовини різних кольорів.